FAQ
Hvordan får jeg mine billetter?
Hva slags billetter selger du?
Hva betyr det at mine billetter er på etterspørsel?
Er din priser inkl. mva. avgifter?
Kan jeg avbryte, returnere eller få refusjon billetter, hvis jeg ikke kan bruke dem?
Jeg har et spørsmål eller en klage?
Hvordan får jeg mine billetter?
Når bookingen din er bekreftet sender vi deg en kupong/e-billett som PDF-dokument til din e-postadresse. Du må skrive ut kupongen/e-billetten, og ta med en kopi til løpsdestinasjonen. På kupongen/e-billetten står det om den blir sendt til hotellet/postadressen/hjemmeadressen din med bud eller om billettene må hentes ved banen. All informasjonen som du trenger finner du på kupongen/e-billetten din.
Tilbake til FAQ
Hva slags billetter selger du?
Vi selger billetter bare gyldig for F1 løp, vanligvis på søndag, eller billetter også gyldige for kvalifisering og trening som vanligvis er på fredag og lørdag. Hvilke billetter som er tilgjengelige for hvilke løp avhenger av løpet, og kan variere hele sesongen!
Tilbake til FAQ
Hva betyr det at mine billetter er på etterspørsel?
For noen av løpene er billettene på etterspørsel. I disse tilfellene kan det ta inntil neste arbeidsdag for å få din reservasjon bekreftet eller avvist. Hvis din reservasjon er bekreftet, vil betalingen bli ferdigstilt og reservasjonsbekreftelsen og e-ticket/kvittering vil bli sendt til din e-postadresse. Hvis bestillingen din er avvist, vil vi informere deg så snart som mulig, og ingen betaling vil bli behandlet.
Tilbake til FAQ
Er din priser inkl. mva. avgifter?
Ja, prisen du betaler her inkluderer bestillingsgebyr til banen, vår agent og oss. Disse reservasjonsgebyrene fører til at det kan være en betydelig forskjell mellom prisen du betaler her, og den prisen som er skrevet på billettene du får for løpet. Pris vil ofte øke når datoen for løpet nærmer seg! Reservasjonsgebyret omfatter også levering og salgsavgift til banen, vår agent og oss. Det er viktig at du er klar over disse avgiftene før du fullfører kjøpet, og har du spørsmål om disse avgiftene, vennligst kontakt oss før du fullfører din bestilling ettersom vi svært sjeldent kan gjøre noe for å hjelpe deg etter at bestillingen er fullført!
Tilbake til FAQ
Kan jeg avbryte, returnere eller få refusjon billetter, hvis jeg ikke kan bruke dem?
Betalte og bekreftete billetter kan ikke avbestilles, refunderes eller byttes. Verken banen eller vår agent akseptere noen form for kanselering! Hvis du ikke kan bruke billettene dine, er du velkommen til å overgi dem til venner etc., men vi kan ikke hjelpe deg i det hele tatt, beklager.
Tilbake til FAQ
Jeg har et spørsmål eller en klage?
Har du spørsmål eller har du vært uheldig på ferien og ønsker å sende oss en klage - vær vennlig å ta kontakt med oss ved å sende en epost til helpdesk@ticmate.com eller finn kontaktdetaljene våres under “Kontakt oss” på siden vår. NB! Alle spørsmål og/eller klager må sendes til oss senest 14 dager etter fremførelsens, kampens eller begivenhetens dato. Dersom vi mottar spørsmålene og/eller klager mer enn 14 dager senere kan vi dessverre ikke hjelpe deg.
Tilbake til FAQ